18 Ağustos 2016 Perşembe

1 HAFTADA 4 KİLO DİYETİ-1 HAFTADA NASIL 4 KİLO VERDİM?

Evet yanlış okumadınız. 1 haftada 4 kilo verdim. Nasıl mı? Mükemmel bir diyetle. 17 GÜN DİYETİ..
"17 Gün Diyeti"nde aslında 4 aşama bulunuyor. İlk aşama ‘hızlandırma’, ikinci aşama ‘hareket etme’, üçüncü aşama ‘varış’, son aşama ise ilk 3 aşamanın birleşiminden oluşuyor.
17 gün süren ilk evreyi ben sadece 1 hafta yaptım.Daha doğrusu 1 hafta tutabildim boğazımı Bu arada unutmadan ekliyim,spora da gidiyorum-fitnessa-. Ve çok güzel bir sonuç aldım daha ilk haftasında. Bu zamana kadar çok fazla diyet denedim ben. Tabi her bünye farklı işliyor;ama ben bu kitabı şiddetle öneriyorumm.

Şimdi yaptığım ilk evreden bir örnek menü veriyim:

  • Kahvaltı:2 çırpılmış yumurta akı,yarım greyfurt veya başka taze meyve,1 fincan yeşil çay
  • Öğle Yemeği:Ton balıklı büyük yeşil salata,1 fincan yeşil çay
  • Akşam Yemeği:Serbest miktarda sebze ile bol ızgara tavuk,1 fincan yeşil çay
  • Atıştırmalık:175 gr doğal yoğurt veya başka bir probiyotik servis,1 meyve

Evet oldukça doyurucu bir diyet,tabi ben bazı öğünleri spora gittiğim için yiyememiştim. İsterseniz alıp bir deneyin derim.YAPANLARDAN YORUMLARI BEKLİYORUM :) UMARIM SİZİN DE İŞİNİZE YARAR.

17 GÜN DİYETİ-DR. MIKE MORENO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe